Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2017

Η απάντηση μου στο κείμενο του εκπροσώπου της παράταξης του ΣΥΡΙΖΑ, για τις πρόσφατες διαδικασίες εκλογής του προέδρου της ΔΕ ΤΕΕ/ΤΚΜ.


Για όποιον ενδιαφέρεται,αναρτώ την απάντησή μου στην ανακοίνωση του εκπροσώπου της παράταξης του ΣΥΡΙΖΑ, για την διαδικασία εκλογής του προέδρου της ΔΕ του ΤΕΕ ΤΚΜ.Για κάποιους που θα σκεφθούν ότι ίσως αυτά δεν ενδιαφέρουν τους μηχανικούς που δίνουν μάχη επιβίωσης, θα ήθελα να τους θυμήσω το στίχο του τραγουδιού: "Φοβάμαι όλα αυτά που θα γίνουν για εμένα χωρίς εμένα".

"Αγαπητέ συνάδελφε:
1. Το μπλοκ μας είναι ακόμη μπετόν αρμέ γιατί καμία παράταξη δεν έχει αποχωρήσει από τη συνεργασία μας που στηρίζεται σε προγραμματική συμφωνία. Όσο στο ότι δεν συγκεντρώσαμε το θεωρητικό σύνολο των 27 εκλεκτόρων συνέβαλε και το γεγονός ότι ο πρόεδρος της Αντιπροσωπείας από την παράταξή σας, αρνήθηκε να διακόψει τη συνεδρίαση μετά την εκλογή προεδρείου για να προχωρήσουν οι παρατάξεις σε αντικαταστάσεις όσων δεν θα εφάρμοζαν τα συμφωνηθέντα.Όσο για το γέλιο που σου προκαλεί η πεποίθησή μου ότι όλοι θα κρατούσαν το λόγο τους, σε αυτό έχεις δίκιο, είμαι...αφελής.
2. Εμείς όταν μας ρωτήσατε για θέσεις δεν σας τάξαμε τίποτα σε αντίθεση με τον κ.Μπίλλια.
3. Σε ότι αφορά την ψυχραιμία εγώ όταν επέστρεψαν οι σύντροφοί σας στις 12:30, για να ψηφίσουν λευκό, ενώ είχαν φύγει για τα σπίτια τους πριν τελειώσει η πρώτη ψηφοφορία, ζήτησα από τους αντιπροσώπους μας να μην σχολιάσουν το γεγονός και να επιδείξουμε αξιοπρέπεια, την ίδια στιγμή που εσείς αποδοκιμάζατε τους συντρόφους σας και λέγατε ότι θα τους βγάλετε στις εφημερίδες.
4.Δεν γράψαμε για ευρωπαικές αλλά για φιλοευρωπαικές παρατάξεις και σίγουρα το μπλοκ μας δεν διεκδικεί το μονοπώλιο στον Ευρωπαισμό.
5. Δεν θα μάθουμε ποτέ πόσοι σύντροφοί σας ψήφισαν τον κ. Μπίλλια σίγουρα όμως η επιστροφή τους για να ψηφίσουν... λευκό επηρέασε μια τόσο οριακή αναμέτρηση.
6.Τέλος προσωπικά σέβομαι όλους τους συναδέλφους και είναι δικαίωμά τους να ψηφίσουν ότι θέλουν και αν στην ένταση των ημερών παρεκτράπηκα ζητώ συγγνώμη.Όμως να θέλουν κάποιοι να μας πείσουν ότι γύρισαν στις μια παρά για να ψηφίσουν όλοι λευκό, είναι υποτιμητικό για τη νοημοσύνη όλων μας. Συναδελφικά Δημήτρης Μήτρου"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου